Baka baka liten kaka

Nybakta Scones är bland det bästa jag vet! Det finns inget som gör mig så glad på morgonen som doften av ljumna scones på bordet. Det är ren morgon lycka. Ska du impa på mig är det alltså dags att kavla upp ärmarna och börja knåda, skippa ute-lunchen och bjud mig på kvällsté med nybakade scones så går det hem ;)

Nu fick jag just idén att baka scones idag, när inte så mycket annat händer. Tänkte baka lite grövre scones med cream cheese & blåbärs-/hallonsylt till. Mmmm så gott!


Eller vad sägs om chokladscones, fruktscones, grahamsscones och måånga många fler!
Ett måste är att besöka den officiella scones sidan med en heeel del smarriga recept; www.scones.se

Förresten har ni några idéer på scones eller tips för bästa resultat? skriv!

SMACK / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0