ciao, hasta la vista!

hmm..jag kan ingen italienska så är inte ens säker på vad rubriken betyder, men typ hejdå..
Nu cyklar jag strax till träningen, den håller på mellan 19-21 och det är fys ute idag. Efter träningen ska jag träffa amanda och hitta på ngt kul, antingen mys hemma med film och kvällsmys eller så tar vi oss en tur in till stan för att kolla om "kulturkalaset" är ngt att ha..får se :)

Och imorgon ska jag och mamma till IKEA så jag får köpt spegeln,lampan och några fästen så att jag kan montera draperierna till min garderob som har legat och skräpat i snart 6 månader..Blir nog även en lunch där :)

Have to run ! (det ska jag bokstavligen göra..)

SMACK / JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0