crazy people !

Haha, är det inte sjukt, imorgon är sista dagen som affärerna köper in glödlampor (tror de fortfarande ska sälja de som är kvar?) så nu när jag & syrran var ute för att köpa mig 5 glödlampor till min nya lampa så var hyllorna helt tomma! herregud, sen när började folk bry sig om och lagra glödlampor? löjligt är det ju..

Fick inte med mig några glödlampor hem men en Ben 'n Jerrys i smaken "Chunky Monkey" blev det i alla fall, bätte det om du frågar mig ;) hehe. Bananglass med chokladbananer och valnötter, mums! Ikväll, då blir det mys! <3

Love Jessica.

Kommentarer
Postat av: anna

det hade inte suttit fel nu med lite glass :D

2009-08-31 @ 15:45:18
URL: http://gloomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0