dåligt av mig

Kag uppdaterade aldrig som jag lovade igår, jag orkade faktiskt inte..Blev iof inte kvar så sent, drog hem vid 22.40 men var ändå trött! här kommer istället lite från gårdagen och shoppingen:

gårdagens dagens:


gårdagens shopping:¨

roströd stickad tröja, Monki 300:- (finns även i ljuslila, grå är heelt slutsåld..)



"kängor" med cirka 12 cm klack, Din Sko

dagens kvälls outfit:


Kavaj, H&M
Vitt linne; VILA
Blommig kjol, Cubus
nitskor, H&M
Örhängen, Lindex
lila klocka, Jet Set
lila eyeliner, Lindex

Nu ska jag cykla ut till ganlet och möta britta och anna för solning ( & bad?) och jag ska även inviga min nya turkosa volang bikini från H&M :D

SMACK / JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0