en bra kväll !

Igår efter träningen drog jag som sagt till amanda och duschade snabbt sedan funderade vi  vad vi skulle hitta på, bestämmde oss för att ha en hemma-kväll istället för att dra ut på stan eftersom det började bli ganska sent och mörkt redan..Vet ni föresten något kul att göra inne på "kulturkalaset"..? vi satt och diskuterade just det, att det var så roligt när man var liten och fick ansiktsmålningar och sådant haha, men nu ? Man får ju inte sätta sig på en uteservering eller liknande..man är liksom dömd  att driva runt på gatorna hahaha..

Vi bestämmde oss för att köpa lite godsaker men kom på att alla affärer var stängda runt halv 10 så vi gick ner mot spårvagnen för att åka till frölunda tog, bara det att vagnen inte kom och klockan blev 21.50 och hemköo stänger 22..panik! på ngt himla sätt hann vi i alla fall och vi handlade plommon, vindruvor & maraboue daim. Sedan åkte vi hem till manda, dukade upp med té, knäckebröd, fukt, choklad och kollade på Twilight och beundrade robert pattinson(edward) och diskuterade varför han är så lockande oh populär och i vilka scener han var snyggst ! så typiskt oss tjejer..

kvällen var jätte msig och vid halv 1 när jag skulle cykla hem i mörkret utan lampa så började det störtregna så mamma kom och hämtade mig me bilen :)

Nu har jag just ätit min traditionella frukost bestående av 2 kokta ägg, 1 knäckemacka med keso, ett stort glas vatten och en kopp grönt té.Klockan 12 ska jag oh mamma åka till IKEA och bland annat köpa min spegel och lampa till "sminkloungen" ;)

amanda, här har du bilden vi pratade om igår ;) (a)

måste kila och göra mig iordning nu,SMACK / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0