en glad jessica sitter vid datorn

..och äter samtidigt middag, lite knasig tid på dygnet men äh vafan. Har tränat klart och duschat. Träningen gick bra idag tycker jag, eller helt okej. Var bara sjukt trött.

I helgen är det cup som gäller, gött att vi ska spela på hemmaplan, Mindre gött däremot är att mitt lag spelar redan klockan 08.35 på lördagsmorgonen, samling 07.45 alltså..Fast ska i alla fall bli riktigt kul att spela ! så sjukt längesedan vi lirade "riktiga" matcher tillsammans, dessutom är vi med i cupen i rent träningssyfte så det ska nog bli sköj!

Imorgon väntar en go' dag tror jag ! Börjar dock redan 08.50 men tänkte köra en smartis, nämligen att gå upp 25 min innan jag ska till bussen och därinnan i stort sett bara ta på mig kläder..Ska inte sminka mig imorgon för på eftermiddagen ska vi färga fransar/bryn och skippar frukosten också..Köper med en stor latte eller grönt té från espresso House på torget istället. Vi tänkte nämligen gå ut och luncha på stan imorgon efter första lektionen som varar 1h 10 min för då har vi 2 timmar(!) håltimma på schemat. Får se vart vi går, funderade på kina mat eller Jensens..We will see..

kolla bara så god maten ser ut, en av favoriterna på jensens och nachotalriken såklart ;)

Efter skolan (slutar ev halv 5, Zzz..) så funderar jag på att åka direkt och ta en solning på Sportlife, har 2 solningar kvar och kortet går ut på söndag. På kvällen är det obestämt vad som händer ;D

Nu har jag tjatat aaallt för länge, om ni ens orkat läsa hit, så godnatt och sov gott ! :)

SMACK /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0