god förmiddag!

Mamma väckte mig klockan 10.15 imorse för då var det frukost serverat. hon hade gjort en ugnspannkaka med bacon och sylt till, mums.

Hela förmiddagen har jag ägnat åt städning av mitt rum vilket verkligen behövs! Har så mycket prylar och så dålig ordning, fy. Har i alla fall bestämmt mig för att göra en "sminkhörna" i mitt rum eftersom jag älskar att fixa smink/hår. Jag ska köpa en ganska stor spegel och speciella lampor att sätta ovanför för den rätta sminklounge känslan. Jag fick dessutom ett fins set med make-up penslar i alla dess slag i ett svart skinnfodral av min syster i födelsedags present så de kommer äntligen att komma till användning där. funderar även på att sätta en mindre spegel att dra ut från sidan så man kan se håret bakifrån (kan jag ju göra inne på badrummet men varför inte en egen liten avdelning på rummet) så här kommer jag sitta och platta håret, sminka mig och dusta på parfym haha

Lampa "musik" IKEA 299:-


spegel "kolja" IKEA 199:-

Kommer bli grymmt ! ;D

SMACK / JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0