god morgon!

Idag blev det tidigaste morgonen på länge ( upp klockan 8) ska vara på salongen klockan 10 så bäst att vara redo ;) Ska bli kul att träffa Eva och Linda igen faktiskt, det var ju ett bra tag sedan. (förutom de gångerna eva hämtat upp mig med bilden eller bara allmänt råkat på varandra haha)

Vet inte riktigt hur länge jag jobbar idag men måste i alla fall hinna hem och byta om till träningen som börjar 19.30. Idag är det 1,5 timme inne i hallen som gäller. Ska mest träna boll inför helgens cup, kortedala. Som tur är spelar vi på hemmaplan. skönt! För dessutom går en av de första matcherna redan klockan 8.35 typ :S SHIT MITT I NATTEN.

jaja, nu ska jag fortsätta äta, "dagens" är inte så kul. "Dresscode" jeans och svart t-shirt på salongen och även de super fina halsbandet som jag fick av Eva från Millifiori inne i linné :) Fixar en liten bild på det senare.

SMACK / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0