Dricker mitt gröna morgon-thé

Vaknade upp imorse (vid 12) och tänkte..nu måste jag snart lägga mig igen för ja ska TILL SKOLAN IMORGON! Nä inte riktigt så var det men detta e ju faktiskt sista dagen på lovet för min del. Ska inte skriva ett mils-långt inlägg om hur bra sommaren varit och vad jag gjort för det antar jag att ni redan vet som läser min blogg, inte sant!? ;) haha.

Igår var i alla fall en grymt rolig kväll! Jag åkte till amanda vid halv 8. Vi satt och tjötade, lyssnade på grym musik och njöt av sista helgen på sommarlovet! Sedan runt 22.15 gick vi ner mot vagnen, åkte mot stan och tog oss sedan till delsjön..åt helvete, vi vet. Men vad gör man inte för att träfffa sina gullegrisar. Victor, oscar och lollo var där.. Kommer inte riktigt ihåg när vi drog där ifrån men jag, amanda, oscar och victor åkte till avenyn, tog en hamburgare på BK och tog sedan vagnen hemåt. Kom till torget vid klockan 2 ungefär men bussen gick inte förns om 18 min och det var helt öde där och rökikt :S pappsen kom och mötte mig på vägen med cykeln, expressbuss yää !

Nog om detta nu. Igår drog jag på mig det här:

svarta leggings; gina
Vit kjol; don't remember
Lila halsduk; lindex
grå sidentunika m. blommor; Zara

SMACK / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0