godmorgon alla pigga!

Jag är skit trött, om man nu får säga så. Har sovit runt 6 timmar vilket är på tok för lite om ja ska orka upp.. Har i all fall ätit frukost nu, 2 ägg och en grov macka med tonfiskröra och en kopp té. Ska dra om 30 min så får snabba på lite, hade ändå inte tänkt att fixa mig men..
anledningen till att ajg ens sitter vid datan nu är att jag skulle ladda min ipod, behöver lite musik idag känner jag!

Idag blir det lite körigt, direkt efter skolan ska jag till optikern, sedan skynda hem, byta om och slänga i mig en macka eller frukt och dra till träningen, blir lite sen. Kommer med nya uppdateringar ikväll ;)

Have a great day, Love jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0