godmorning sunshineeee

Jag är faktiskt ganska pigg. vaknade redan klockan 06.35 imorse och  ville kliva upp, fast fick allt kämpa lite för att somna om då jag inte skulle upp förns 08.50. Jag la mig tidigt igår, så det är väl därför jag känner mig så utvilad.

Sitter just och äter min frukost, grönt té sagofén och godaste frukost mackan ever! (om vi inte snackar scones då) De är knäckebröd, 2 skivor skinka (inte färdigförpackad! blä) och en massa keso :D


green tea, <3

Här kommer även dagens outfit:




Vi börjar kl 11.00 idag i entrén så jag antar att det bara e "upprop" eller vad man kallar det, får hoppas det blir en kort dag i skolan bara för sedan ska jag och amanda ut och "power walka", eller åtminstone gå en långpromenix :)

SMACK / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0