gråa dagar = skönhetsvård!

Shit vilket deppigt väder ! man tror världen ska gå under eller något ! himlen e ju för fan heeeelmörk..usch. För att liva upp det hela lite så började jag måla mina naglar, blev fransk manikyr. Älskar den stilrena, fräscha känslan. Det är snyggt!

Jag börjar alltid med att måla en tunn fin linje med vitt, för att sedan låta det torka och måla ett (ev 2 ) lager ljusrösa över, på hela naglen. Då döljer du bäst linjen mellan det vita och rosa och det sitter bättre! Glöm inte ett lager genomskinligt överlack för att fixera maximalt och hålla glansen :)

Nu ska jag göra mig iordning, sedan åka och hämta mina nya linser som kom igår och även hämta ut min fina ring från guldsmeden! längtar efter att få ha den på mitt finger! Bild får ni när jag kommer hem :)

SMACK / JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0