happyyyyy giiirl

Jag är glad, nytränat, nyduschad och nyäten. allt känns likson bra, så gott som allt i alla fall..Träningen bestod av 1,5 timme inomhus och 1 timme fys ute i ösregnet, det funkade de också, as gött att springa nu, kändes som det var längesedan vi var ute och löp-tränade lite. Skoldagen gick relativt smärtfritt måste jag säga, keep it up!

Här kommer dagens;

Jeans- Rut m.fl
Vit tröja - Zara
Lila halsduk - Lindex
hade även mina nya vita boots från bullboxer!

Här kommer den utlovade bilden på mitt lilla smink-projekt, det är inte riktigt klart dock, har exempelvis bara 2 lampor av 5, och fel sådana också! Jag älskar det, gör det så mysigt här.  vad tycks?


Nu är det dags för lipstick jungle på Kanal 3 och lite Ben & Jerrys från igår :) Uppdaterar senare om mitt lilla "projekt" som jag håller på med.

Love Jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0