hårgalen..

Riktar mig främst till er girls där ute nu, (killarna behöver inte läsa!) nä skojade bara, klart ni ska läsa också, tror dessutom att ni hade fortsatt att läsa bara för att jag skrev så..inte sant? Som ni vet så är jag ju ute på salong 1 dag i veckan och på min salong har vi tagit in produkter från "Davines" som är ett italienskt familjeföretag. De har ekologiska produkter med bra ingredienser ! Det jag ville komma till är att om ni inte har testat deras schampo/balsam redan så är det ett måste! De funkar verkligen för att bygga upp håret och göra det mjukt/glansigt! glöm allt vad garnier/wella heter, släng skiten! det snarare förstör era hår än vårdar! Jag har aldrig varit nöjdare än med Davines produkterna, använder inget annat schampo/balsam! Har ni riktigt trött/slitet/torrt hår så rekomenderar jag er att köpa Momo schampot (doftar underbaart!, det gör alla) och inpackningen som går steget längre än balsamet(som bara de är kanon, tänk er då inpackningen!)


Momo schampot - bästa för riktigt torra/trötta hår!


Använder även denna "Love conditioner'n" - doftar ljuvligt blommigt och hjälper håret!

Här kan ni gå in om ni vill läsa mer om "Davines" och vad de står för:
http://www.davines.com/home.html
Schampot säljs endast på utvalda salonger i göteborg, finns på salong "Make Me" på linnégatan 48 ! Spring dit och köp dig schampo/balsam och hälsa från jessica när du ändå är där ;)

SMACK /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0