Härlig förmiddag

Älskar när man börjar såhär sent, dagarna är helt upp-och-ned men vafan, man kan ta det så lugnt hela förmiddagen och göra precis det man vill. Slipper stressa upp klockan 06.15 och halvsova resten av dagen..Trots att jag inte sov så bra i antt så känner jag mig pigg nu. Har just ätit frukost vilket är en viktig start på dagen. Kokade 2 ägg, åt en grov macka med keso, en kopp grönt Chai té och drack ett glas multivitamin(brustablett)


Detta har jag på mig idag, lite ovanligt för att vara mig kanske, men jag gillar't !


 

Let´s go to schoool !

SMACK / J

Kommentarer
Postat av: Anna geee

Va är det för söt tröja?:) den korsettaktiga:) huhu supersöt!

2009-08-25 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0