hej hopp gummi-snopp!

Nu sitter jag och britta här hemma hos mig. Jag, britta, anna och amanda var hemma hos britta den sötnosen och kollade på lipstick jungle <3 & åt massa gott. Sedan kollade vi även på prison break som jag inte följer, men det var la bra ändå haha.

Britta ska sova här, mysigt! tycker det blir så ensamt att vakna upp ensam när övriga i familjen jobbar..så alltid trevligt med sällskap! :)

Tänkte bjuda på lite dagens, eller snarare "kvällens" som jag inte hann ladda upp förut:

Skor; bullboxer
strumpor; Lindex
Svart kjol; gina
vit kjol; H&M
Halsduk; lindex

Bjuder på dessa, ,
 

som ni märker så är min favvo-färg plommon-/mörklila. I loooove it! Snyggast i vinter är helt klart, enligt mig, en blandning av svart, mörklila, guld och päls. snyggt!

Nä nu ska jag och britta läsa nya cosmo och tjöta, bye

SMACK / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0