i'm back !

Det blev en kortis i skolan som beräknat. Tror vi höll på i max 1 timme..Vid klockan kvart över 1 mötte amanda upp mig på vagnen hem och vi åkte tillsammans hem till mig. Jag bytte om och sedan gick vi ut och gick i raskt tempo i 1 timme. Tog en promenad nere i fiskebäck vid havet och hamnen, solen sken och det var Varmt! Efter våran lilla promenad gick vi hem till mig och drack en kopp té och åt skorpor :)

Har just varit och handlat med mamma på Ica Maxi, tycker det är "kul" att vara med ibland och handla för då kan man själv styra över vad som köps och man har möjlighet att välja lite nyttigare alternativ! Det är ju så himla mycket skit i maten som man bara köper "av ren vana". Handlade öven åt mormor och morfar så vi tog vägen om dem sedan och lämnade maten.

Snart kommer Niclas,  en vän till familjen och jag ska ta och klippa honom. Är kanske lite ringrostig efter sommaren men de ska nog gå bra ;)

Ikväll är det ingen träning så jag ska helt enkelt bara njuta av det fina vädret och ledigheten.

SMACK /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0