kvälls mys

Nu gick ponken för en liten stund sedan, vi mös-pösade :) dessutom åt vi scones!
Nu ska jag krypa upp bland kuddarna i sängen och kolla på Twilight (ja, igen..) och äta lite mer scones och dricka en stoor kopp varm choklad i min fisk-mugg haha.

my baking tools

smarrigt!

min fina fiskmugg (:



Min mysiga velour klänning med luva & volang, lindex.

Såhär såg dagen ut idag:
 


 
(klicka för större bild)

rosa linne med pärlor, bikbok
svarta glansiga leggins, bikbok
svart trash-linne, H&M
lila örhängen, lindex
nitarmband, ur & penn
orange naggellack, depende

Nu börjar filmen!
SMACK / JESS

Kommentarer
Postat av: Linda

Syrran !! tvätta spegeln ;)

2009-08-05 @ 11:27:02
Postat av: Linda

PS !! tack för sconesen :D helt underbart goda :D du kan baka annat än kladdkaka ;) haha älskar dig syrran !!

2009-08-05 @ 11:28:08
Postat av: Felicia

Älskar att dricka varm choklad !! :D

2009-08-10 @ 00:01:44
URL: http://gloomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0