"Män som hatar kvinnor"

Såg just filmen, de flesta har säkert redan sett den men jag tycker att den var bra. Den var väldigt djup och rå, hemsk. Man kände sig nästan lite rubbad efter att ha sett den, inte så att man blev störd eller någonting men filmen handlade ju till större delen om rejält psykiskt sjuka människor.

Nu ska jag sova hade jag tänkt, snackar med min babe manda men sedan så :) Ska upp redan klockan 6 imorgon upptäckte jag nyss, fy f*n säger jag bara, jag är inte van att gå upp så tidigt :'| well well..

Idag har jag och pappa monterat upp min lilla sminkhörna, ett problem uppstod dock, vi hade köpt fel glödlampor så det får fixas imorgon eller något. Har börjat fixa där lite i alla fall så tänkte lägga upp en liten preview imorgon ;) Det ser faktiskt väldigt mysigt ut, och snyggt!

Love Jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0