The hangover

Filmen vi såg var "baksmällan" som var helt okej. Kul film men liite jobbig då nya problem och förhinder dök upp hela tiden..helt ok film i alla fall som gav oss en del goda skratt :D

Hemvägen däremot var inte kul..jag är så fruktansvärt mörkrädd på kvällarna när jag ska ta mig hem sent själv, men som tur var hade jag cykeln ståendes på beryll. Tog dessvärre en "skogsväg" eller aa, träd och mörker på båda sidorna och gatulyktor på rad längs den lilla vägen som mest liknade en låång allé utan slut..usch! cyklade som aldrig förr. tänkte: nu kommer någon och ställer sig rakt framför mig på vägen, sedan är det kört..Men jag klarade mig hem fin fint :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig imorgon ska jag nämligen träffa Amanda i Ganlet klockan 10.30 för lite solning och struntprat, skönt!

Här kommer kvällens:


      
  
          smack,                 blää,            wääääh

Jag är inte normal, men det har jag nog aldrig vart ;)

GODNATT SMACK / J

Kommentarer
Postat av: FELICIA

love outfit!!!

2009-08-20 @ 22:18:05
URL: http://gloomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0