tjenis penis !

visst är mina rubriker (hej hopp gummi snopp / tjenis penis) barnsligt roliga..eller inte..men i alla fall, Nu är jag hemma från praktiken :) Idag har jag haft en massa kul att göra, så är ganska så trött nu. Jag har hjälpt eva att färga en kund och sedan fönat henne, Shamponerat eva och klippt henne (toppat) tvättat /torktumlat alla handdukar/kappor och bokat in en massaa kunder. Blev en god bulgursallad med kyckling på Café Cava(rekomenderar er som inte testat att smaka den!)

Nästa tisdag ska jag göra en hårförlängning på Linda(som jobbar på salongen), hon hade väntat på att jag skulle komma tillbaks så att jag kunde hjälpa henne :D Har gjort det på henne en gång förut och det är jätte kul. Det är slingor med keratin wax som jag bränner fast. Nästa torsdag ska jag även göra en makeover på mitt eget hår, tänker inte avslöja mer nu, BARA för att retas ;)

Kanske jag ska fixa robyns korta vita frilla??


eller Grace jones Minst sagt galna frisyr..


eller tror ni att jag kör på Lily Cole's minst sagt eldiga nyans?

Vem vet..håll er uppdaterade så får ni snart veta ;)

Har just tryckt i mig 2 mackor, ska cykla till träningen om 20 min, så nu dax för lite relaxing..

Hörs ikväll!

SMACK /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0