today's activities

Imorse ringde jag till optikern för att boka en tid. jag tycker att mina linser funkar kasst så måste kolla upp detta..
Vid klockan 1 kom mamma och hämtade mig för att åka och kolla på skor att ha i salongen nu till 2:an, kan inte stå i 12cm klackar och jobba flera timmar om dagen..Hittade ett par ur-sköna sandaler i ljusbrun mocka och riktigt mjuk innersula för bara 400! skit bra :) Behöver ändå ett par till sedan för man behöver byta av under dagen..

Efter sko köpet åkte jag och mamma till mormor och morfar på lite fika :) Sedan åkte jag till Manda och degade hemma hos henne :)

Nu har jag ätit middag och ska snart ut och övningsköra för första gången, hjälp! :o
självklart börjar jag på en parkering men hur ska detta gå..? haha, tror nog jag får lova en uppdatering ikväll så ni får höra :P Önska mig lycka till i alla fall! :)

Dagens:
 
Linne; H&M
Ring;  H&M
Jeans; rut m.fl

SMACK / JESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0