Uppdrag- Pimpa skolblocken!

Nu, tillslut har jag köpt en massa nya block till de olika ämnena i skolan att skriva i, var lite dålig ordning i början där, hade barken penna, eller papper och noll koll, men nu börjar man komma in i rutinerna igen :) Eftersom alla blockenb ser så tråkiga ut och likadana tänkte jag pimpa framsidorna med "vogue" Omslag, hur ballt är inte det då? vet att ni blir avundsjuka haha ;)


Om 14 min är Lipstick Jungle slut, så ska jag packa ihop lite gymnastikkläder tills imorgon och sedan göra mig iordning och sova, är jätte trött så riktigt längtar efter att få krypa ner i sängen (:


Love Jess. Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: britta

shit va nice! skulle jag aldrig kommit på, coolt!

2009-09-01 @ 23:14:37
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0