världens mysigaste dag!

Idag var jag i Ganlet och solade och badade (2 ggr) med anna,. britta och amanda , super mysigt! :)
På eftermiddagen kom även min så hårt arbetande familj med pizza och kebabtalrik till mig (som gubben glömt såsen på :'( )

Hela kvällen sedan 8 ungefär har jag, britta och amanda haft en mysig SPA kväll med tända ljus, hemma gjorda hår kurer (avokado+olivolja), ansiktsmask, läpp scrub(strösocker+farinsocker+olivolja), manikyr och en massa grönt té och fika! hur mysigt som helst och det måste vi verkligen göra om! Synd bara att anna stackarn inte kunde vara med, dumma uppskurna stortå :(

Har en massa kul bilder från kvällen men tänkte faktiskt lägga mig och läsa nya september numret av glamour nu (och augustinumret som jag fortfarande inte hunnit läsa) För imorgon ska jag gå upp klockan 9, åka ut till Ganlet klockan 10 och sola med britta. Sedan på kvällen ska jag till torslanda och träffa brudarna och ha det skööjjj! (a)

såå..om ni orkat läsa allt detta, godnatt på er, sov så sött! <3

SMACK / JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0