Vinter-vibbar

Har redan börjat kolla på nya höst/vinterskor..såpass att jag faktiskt ska in till avenyn och köpa ett par imorgon. De är i lila skinn och hur läckre som helst! De är från "bullboxer" precis som mina andra kängor (de bruna) som jag ofta har på mig. Har även spanat in ett par andra från bullboxer som är grymt läckra! Om jag inte redan hittat de andra och lagt undan dem så hade dessa blivit mina för 995:- de finns hos ellos (och fiorucci dör 1199 ). Bra !


Vet faktiskt inte riktigt vilka jag gillar bäst, de svarta i skinn eller de bruna i mocha, vilka tycker ni??

SMACK / J

Kommentarer
Postat av: linda

grymt snygga kanske ska köpa ett par svarta ?!?!

2009-08-21 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0