2010 is up next!

börjar redan bli lite sugen på nyår, inte själva grejjen att det är nyår, att man ska ha så jäävla kul, allt ska vara planerat och följa planerna utan mer att träffa mina underbara vänner, festa, äta god middag, kolla på fyrverkerier (i loove fyrverkerier, så får att impa på mig, köp en raket :D! ) och göra sig redigt snygg! När jag har svårt att sova på kvällen tänker jag ofta på massa kul saker, igår var det vad jag ska ta på mig på nyårsafton och jag har en grym plan ;) Fast vänta er ingen mjäkig, iskall klänning här inte utan råcoola saker. Nämligen dessa bland annat :D


tänker inte avslöja allt nu, då blir det ju inge kul men jag ska i alla fall ha min nya top som jag köpte härom dagen som ni stackare inte fått sett ännu :D


Love jessss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0