catching up!

har varit dåligt med uppdateringar de senaste och inte minst på INTRESSANTA sådana..Men jag har haft föör mycket att göra, knappt hållt koll på att huvudet är upp och fötterna ner, och det är ju inte så bra..

Idag har jag varken tränat eller pluggat utan Jag har gjort slingor på mamma och kollat på desperate housewives från igår som jag inte hann se :) Sedan har jag pysslat på här hemma.

Nu sitter jag och äter äpple och dricker kvälls té. Imorgon ska jag till sjukgymnasten för att få ordning på min nacke och sedan är det dags för årets sista praktikdag, kommer ju bli lite sorgligt ! :'O
Sedan hoppas jag även på springning med pappa imorgon kväll :)

Love jess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0