christmas :)

Jag hoppas att alla har det mysigt nu med familj,släkt och vänner. Strax kommer släkten hit och vi har nu kollat på kalle. Magen börjar kurra för lite julbord, man har ju inte ätit ihjäl sig idag direkt.. men vi äter nog inte förns vid halv 6 för innan det blir det pepparkakor med brie och glögg!

Här slänger jag upp några bilder på lindas uppsättning som blev ruggigt fin och på mig själv denna afton :)

mitt söta lilla troll, en bra början haha

fast det blev skit snyggt!




Och såhär ser jag ut, mitt hår blev bra trots papelliottkaoset ;)


Jag har mina fina smycken på mig som jag fick av britta, älskar dom! Hon har gjort dom själv.

Nu en stor julpuss från mig till er!

Love / Jesss


Kommentarer
Postat av: Britta

aww va fina ni blev!! ska minsann se till att få armbandet lagat så att det blir som nytt! :)

2009-12-24 @ 23:39:13
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0