god morgon på er !

Hoppas att ni sovit lika gott som jag :) Idag är det äntligen fredag pch det känns såå skönt! Dessutom ska det firas lite lucia idag i skolan om jag inte minns fel, mysigt.

Nu sitter jag och äter frukost, grönt té och en grov skinkmacka. NU SKA JAG KOLLA PÅ JULKALENDERN hahaha..måste ju se hur den är ;)

Måste bara uppdatera er smått om min gårdag på salongen, det var sista APU-dagen för detta året och det känns faktiskt trist :( men jag kommer allt dit och hälsar på, min blir dom inte  av med så lätt! ;) Det var en minst sagt hektisk dag igår. Jag var hos sjukgymnasten 9.30 sedan hade jag en kund som jag slingade, la bottenfärg på, la en toning och klippte. Eva slingade även mig =) tack! Sedan gick jag iväg och köpte färg och blekning. Min lunch blev med andra ord klockan 17.10 och frukosten åt jag redan 8.00..wellwell när jag kom hem vid 19.10 så stack jag och pappa ut och sprang direkt, skönt.

Nu måste jag allt tugga i mig min macka.. I eftermidag ska anna och felicia komma hit så ska jag slinga anna :)

Have a great day! Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0