GRATTIS GUMMAN <3!

Idag är det inte vilken lördag som helst, det är brittas födelsedag, stumpan blir 17år ! :D
så för att fira henne ska tjejgänget gå ut och äta i linné och ikväll blir det fest i kullavik.
Detta kommer att bli en dunderdag och jag ville bara GRATTA HENNE ! <3
Love you sweety, have the best day ever!

Me & Her forever, it has always been and it will always be!


Som ni märker är jag även uppe med tuppen, blev ju en lugn hemmakväll igår så jag la mig ganska så tidigt. Nu sitter jag och dricker en kopp grönt te sedan ska jag till gymmet klockan 10 och träna, så sköönt! Ska nog springa en mil idag också, minst! :)

Love / Your jess

Kommentarer
Postat av: Britta

Du är så fin Jessie! Tack för allt<3 Och ikväll ska vi ha SUPERKUL!:D<3 (love your new hair)

2009-12-05 @ 13:21:05
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0