idag har jag fått mycket gjort!

Jag tänkte sova ut men vaknade redan 9.30 så jag gick upp och tvättade, diskade och satte på kaffe. Vid halv 12 åkte jag och syrran några ärenden och direkt när vi kom hem satte vi igång med att färga hår, jag färgade hennes svart/lila (as frääänt!!) och hon hjälpte mig att göra slingor på mig själv hahah, blev bra! (Y)

Sedan satte jag mig och spinnade 13,5km och eftermiddagen har mest ägnats åt att städa/röja upp inför ikväll. Ska bli kul, NU ÄR DET LÖRDAAAG!

Det är dessutom snö nu, så himla mysigt! Sitter här och äter middag(men soppan e fööör varm så måste blåsa :( ) och lyssnar på julmusik.
Här kommer lite mysiga vinterbilder från imorse. :)




Bäst att sätta fart nu & peta i mig soppan innan folk kommer, måste hinna fixa mig också ju!

Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0