julhandel på gång.

Jag ligger något efter vad gäller julklappar detta året känner jag, har liksom inte hunnit ta tag i det men måste skärpa mig så att inte mina nära och kära får lida :) Idag åkte jag, Linnéa och Sandra i alla fall in till stan efter en slapp skoldag och letade efter jul/nyårskläder till sandra och jag fick köpt en del julklappar faktiskt :)

På tal om nyårskläderna där så gick vi in på Zara först av allt och gissa om vi fick napp? ja! Hittade hur snygga saker som helst till gumman, blev så sugen på att shoppa till mig själv ju men nu måste jag hålla i pengarna till alla julklappar jag ska köpa :D

Här kommer några av de snygga saker som finns på Zara just nu:

Detta hårbandet är sjukt fint och kostar typ bara 60-70 kr :O ! måste ha..Det köpte för övrigt sandra också :)


Även detta hårband är jätte fint och ligger runt ynka 80 kr :)


supersöt rosett


Lila byxor, hallå behöver jag säga något mer? de är lila! <3   279:-


cool vardags chic tröja ! me like..


Svart nitskärp, stilrent och diskret!


Börjar det inte klia lite i shoppingfingrarna på er där ute? det gör det i alla fall på mig, och det var svårt att inte köpa massa fina saker idag när man gick runt och kollade i alla affärer.. snart så ;)

Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0