lata dagar

Detta har varit en typisk lat-dag då vi inte fått mycket gjort här hemma, vilket vi inte heller haft för avsikt att få ;) Vi har myst i soffan mest hela dagen hela familjen och på eftermiddagen gick jag, linda och pappa ut på en promenad på 55 minuter i regnet/snön så jag fick användning av min nya varma fjällräven :) .

Nu sitter vi och kollar på Narnia, jag har sett den såå många gånger men den är så mysig :) dessvärre så är det ju reklampaus var 15e minut typ på tv4 så..

Kikade runt på nätet och fick se denna bikinin från H&Ms mars-kollektion. Hur gorgeous var inte den då? den vill jag ha!! knäppt att tänka bikini nu när det är snö och kallt, men man kan väl drömma ;)

Imorgon ska jag, amanda och kanske anna in till stan för lite julshopping, kanske mellandags-rea ? ;) Vi tar nog även en lunch/fika på det (:

Nu ska jag kila tillbaka till filmen! l

Love jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0