my fridag!

Efter en lång skoldag med klippning (klippte min första egna damfrisyr idag) så åkte jag hem och åt lite, var sjukt hungrig ! Sedan kom anna hit för Idol-mys och slingning av hennes hår som för övrigt blev jätte fräscht! :) en mysig kväll 

Dålig bild på min klippning, kortare fär bak & gradering.


& såhär såg jag ut idag, trivt jätte bra i min nya frisyr som jag dessutom igår slingade blondare :)


Anna den snyggingen och hennes slingade hår (:
  
Läs anna's och felicia's blogg på; www.gloomies.blogg.se ;)

Nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan runda av, är trött som vanligt på fredagar & imorgon blir en lååång och kul dag i hope :)

Love jessss.

Kommentarer
Postat av: anna

tack för igår goding! :)

2009-12-12 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0