söndagar borde gillas mer

Jag och amanda satt på cafét i 2 timmar och vi åt en massa gott. Det var kaffe, smoothie, 3 yoghurtar med frukt och müsli, frallor, ägg, cream cheese, sylt, brieost, muffins och massa annat gott. Var minst sagt mätt när vi gick :)

20 minuter senare när jag var hemma så satte jag igång och pluggade vilket jag faktiskt gjort mer eller mindre hela dagen, fast det har faktiskt varit helt okej(till skillnad från hur det brukar kännas!) fick lite plugg gjort och jag har dessutom hunnit ta en spring runda på eftermiddan med pappa. Sprang ca 1 mil :)

Sedan åt vi en god laxpaj och jag kollade på älskade Gossip Girl! Ni som följer det måste ändå hålla med om att chuck bara växer i alla våras ögon!? Han är så charmig, farlig, sexig och GULLIG MOT BLAIR! jag vill också ha en chuck! men sånna killar existerar inte i den riktiga världen dessvärre..
en snygg Chuck Bass (Ed westwick)


Nu ska jag nog snart ta och bädda ner mig och kolla på tv och bläddra i nya numret av Glamour (: klockan 22 hade jag tänkt att kolla på paradise hotel, har faktiskt inte kollat innan men det är ju ett himla liv som det där, och det verkar minst sagt underhållande . .

Love / Jesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0