SPA-dag!

Denna dagen har varit så himla underbar! den började dock lite dåligt då jag försov mig i 3,5 timme (skulle upp 7.30 men vaknade av mig själv kl 11..)och jag skulle vara på salongen klockan 10!..dåligt där jessica..men jag rusade upp i panik, snodde på mig kläderna och 10 minuter senare rusade jag till bussen.

Eva hade ju planerat en julklapps-överraskning åt mig och Linda idag så när klockan var 2 ungefär så åkte vi iväg utan att vi hade någon som helst aning om vart. Vi stannade först i linné för att bli bjudna på en jätte god lunch på Da vinci, sedan satte vi oss i bilen och åkte vidare, ut mot hisingen. Jag och linda var såå spända och vi visste inte vart vi skulle men vi skulle ha med oss en solbikini som eva bett oss..

Vi stannade utanför Sankt jörgen Park resort och fattade, ahaa SPA!! vi blev övelyckliga och jag kan inte ens beskriva hur härligt och lyxigt det var..ni måste uppleva det själva! Spenderade i alla fall 5 timmar där med tropical showers, ångbastu, relax rum med öppen brasa, body scrub, face mask, pooler, utomhus bad och eva den godingen hade beställt SPA buffé åt oss klockan 4 som vi blev serverade i ett lounge rum med smoothie, ett stort fruktfat och choklad. Yummie!

orkar inte skriva mer nu men här kommer några bilder på SPA't och imorgon kommer jag att avslöja en liten hemlighet här i bloggen, eller aa ingen hemlighet men någonting som jag tills vidare håller hemligt i alla fall ;) missa inte det !!






Love / a relaxed jess (L)

Kommentarer
Postat av: Britta

nej nu blev jag nyfiken :O

2009-12-03 @ 21:27:00
URL: http://brittac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0