stillat shoppingbegäret

Idag mötte jag som sagt anna och amanda i stan vid 12. Redan innan jag hunnit träffa dem på kungsgatan hade jag hunnit köpa mina skinnbyxor och en t-shirt, shoppingrundan utökades sedan med ett par svarta jeans och en snygg väst! Vi hann också med en fika på Fröken Olsson :)

Klockan 4 var det kalas som gällde här hemma då min mormor/morfar, kusin, farbror och hans fru kom :) Vi hade faktiskt jätte trevligt! massa goda(hysteriska) skratt och god mat. Jag och min kusin astrid spelade guitarr hero och sedan kom anna :) Vid 23-tiden stack jag och anna ut i kylan på en promenad på ca 40 minuter :)

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen, trött som jag är. Imorgon ska jag till mormor och fika och slinga henne och på eftermiddagen ska jag GYMMA! jag längtar såååå! eftersom det har varit mycket det senaste med skola, klippningar och sjukdom så har jag inte gymmat på 2-3 veckor :S :S ska bli skönt att börja lite smått!

Godnatt mina sköna! Imorgon visar jag mina snygga köp ;)

Love jesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0