vintern närmar sig och julen likaså..

åh vad glad jag känner mig när man kollar ut och det är alldeles vitt och gnistrande på marken och i gräset. Alla husen runt om har en massa juleljus som pryder husen och träden, några längre ner här har klätt in en hel julgran som en stor ljus topp, fint!

Idag är det avslutning och det ska bli riktigt skönt! antingen så tar vi tjejer en lunch efteråt eller så träffar jag anna och klipper/färgar henne & sedan drar och tränar, har inte hunnit det på senaste :(

Måste ju informera er om att gårdagen på stena line var super bra ! tog sjösjuketablett så jag mådde inte så illa blev desto mer trött och drogad..haha somnade typ 4 ggr på bussen påväg hem..

Nu hoppas jag att ni alla får en bra dag och en härlig start på det KALLA lovet ! :D


Vad har ni för planer idag för att fira in lovet ? :)


LOVE JESSSPESSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0