dag 4 på öland

Idag var det faktiskt lite bättre väder så vi gick upp runt kvart i 9 och åt frukost, sedan gick vi ner på stranden och solade i cirka 2 timmar. Solen kom och gick och stunderna då den mest gick var det kallt..brr..
Därefter tog jag mig själv i kragen och gick ut och sprang, men självklart skulle solen komma fram och gassa just då så att det blev kvavt och jobbigt att springa..Efter springturen blev det dags för den sedvanliga grillade korven! (som alltid är på menyn under semesten i husvagnen!)

På eftermiddagen tog vi allla våra cyklar och cyklade till små boutiquer här i köpingsvik och därefter lagade jag & mamma tacos. mums! Nu kom vi nyss tillbaka från stranden där vi spelade strandtennis, boll, volleyboll och handboll..hurtbullar jaaa

Nu ska jag snart gå och lägga mig iaf efter en lång dag. Satt nyss ute i förtältet och myste med en kopp vanilj té och kardemumma skorpor. Mmm..mysfaktorn på det är hög !
 

Imorgon ska vi i alla fall cykla in till borgholm en stund. Mysigt :) sedan får vi se vad dagen bjuder på!

SMACK / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0