deppig dag..

Har sovit större delen av dagen, vaknade 12.30 sedan var jag vaken till 15 ungefär sedan gick jag och lade mig igen och sov till halv 5. Gick upp och försökte rycka upp mig, tog ett varv i köketsedan och jag och lade mig och sov i en timme till..Känner mig helt svag typ, konstigt :S Dessutom börjar jag få kramp i magen, under revbenen..
Jaja, jag bara klagar och klagar, men jag hatar sånna här dagar och jag orkar inte vara sjuk!
Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och jag tror snart att jag ska gå och lägga mig igen och kolla på twilight..
Man har inte roligare än man gör det.
Nog om detta ! Hoppas ni haft en trevlig dag i alla fall :)

SMACK / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0