älskar eleven.se

Ni har väl inte missat skönhetssidan eleven.se? De har allt en tjej (och kille) kan önska sig i smink-/doft-/stylingväg! Jag sitter här hemma ganska så shopping sugen och planerar vad jag ska klicka hem. I mitt fall blir det följande:

Lip Injection från Too Faced 190:-. Detta är en såkallad
"lip plumper" som ska göra läpparna fylligare. Vet inte om jag
tror på sådant ( sålänge varan kostar under 500-lappen i alla fall..)
men varför inte testa ? kul grej och lite roligt är det allt när det
pirrar och sticker i läpparna..



Clarins wonder length mascara nr 03 violet  230:-.
Har länge sökt efter en violett/plomonfärgad mascara
men inte hittat någon bra. Detta är ett tips främst till er grönögda,
übeer-snyggt med plommon till den gröna färgen!
och lägg gärna då också en linje kajal i samma nyans runt ögat!

 
Sist men inte minst så har jag spanat in en doft från Library of fragrance som heter
"Always sexy" och kostar nu endast 99:- (tidigare 160.-) och även
"pure soap" 99:-. (tidigare 150:-) Säg inte att ni missat Library of fragrene's dofter?
De har otroligt ljuva och minst sagt roliga dofter av bland annat "baby powder",
"christmas tree", "chocolate covered cherry", "cucumber", "gin & tonic", "pink lemonade"
och måånga många fler. Hade kunnat räkna upp säkert 60 dofter till
men det är nog ingen mening med det ;)

Normalt ligger eleven.se även lite under butikspriserna så rekomenderar er som inte
redan handlar där att slå en kik!

SMACK / JESS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0