Festival Chic!

8-11 Juli går hultsfred av stapeln, vilket är just nu!  Och jag kan gissa att flera av er säkert ska dit, inte jag dock..Något bland det viktigaste (och självklart roligaste) är just klädseln. Den måste vara praktisk, chic och personlig på samma gång! Här kommer en hel uppsjö av inspiration och alternativ för att bli festival chic! ;) Stilikoner i ämnet är definitivt Alexa chung, Kate moss och sienna miller! Se & lär.
 
 
 
                                                      MINA VAL:


Svart gubbhatt: H&M 149:-
Brun mockajacka m. nitar & fransar: Top Shop £180
Brun bikini: Gina Tricot 79:-/del
Stor ring:  Ring eclectic 1100:-
vit/blårandig oversize tröja: Gina tricot 149:-
Kleinblå mockaväska m. fransar&nitar: Gina tricot 299:-
Fårskinnsväst chocolate: Top Shop £40
Ljusrosa peace tröja: Gina tricot 99:-
ljusblå jeans shorts: Urban Outfitters
svart fuskskinn väst: H&M 399:-
Gummistövlar krokodilskinn: Hunter/Jimmy choo 2900:-
svarta kängor: H&M 299:-

Glöm för all del inte ett par coola brillor ifall solen tittar fram, varför inte ett par Ray Ban "clubmaster's" :


Enjoy the style!
SMACK / jess

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH jim o jag var inne på TopShop härrom dagen o såg västen, den var epic! Snygg ring

2009-07-09 @ 20:35:12
Postat av: Anonym

HAHAHAH jim o jag var inne på TopShop härrom dagen o såg västen, den var epic! Snygg ring

2009-07-09 @ 20:35:53
Postat av: Linda

syrran vad kosta jeans shortsen?? ;)

2009-07-09 @ 21:33:26
Postat av: jessica

shortsen kostar cirka 390-400kronor :)

2009-07-10 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0