gårdagen!

uppdaterade inte igår för det var en ganska så seg dag, inget kul hände. Vädret var inte speciellt bra, solen kom och gick med 3 sekunders intervaller ungefär så precis när man tagit av sig tjocktröjan gick den i moln..Kvällen var dock mysig för jag och jenny satt inne och mös och kollade på tv, drack jordgubbs té och pratade. :)

Jag gick i alla fall ut och sprang igår vilket kändes skönt efteråt!
Idag ska vi åka hem så vi har monterat ner förtältet och packat ihop, puh!
Vi ska grilla korv till lunch sedan åker vi hem. Ska bli ganska så skönt faktiskt, har ändå varit ute i nästan 3 veckor nu!

När jag kommer hem visar jag mina nya investeringar, håll utkik! ;)

SMACK / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0