godnatt

Britta, anna och victor gick för en stund sedan. Vi har kollat på Lipstick Jungle (dreglat över Kirby) och ätit en massa godis. Mysigt att träffa er :) Fast kändes nästan lite små "sorgligt" att säga hejdå, som om det var nåt himla farväl..haha. Jag har lite kvar att packa ner imorgon men är ganska så klar. Varför känns det alltid som man glömmer en massa!? åh.

Nu har jag ätit lite jordgubbar och ska snart lägga mig, ska upp runt 8 imorgon. yscha. Detta blir i vilket fall mitt sista inlägg innan jag åker, men kommer försöka så gott det går att uppdatera i veckan på min lilla laptop! Håll utkik efter nästa uppdatering!
Slänger in en gammal bild från då jag var 14-15. helt sjuukt blond också . .


Smack / Jess


Kommentarer
Postat av: Felicia

vart skall du?

2009-07-15 @ 19:10:31
URL: http://gloomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0