hello people!

Just nu sitter jag ute i kvälls solen på öland med laptopen framför mig. Kom fram hit till öland runt klockan 3 efter att ha varit i Åhus i 3 dagar och lirat. Det var kul och super väder !, i alla fall sista speldagen! resultatet i sig blev väl inte det bästa, men vi fick i alla fall spelat 11 matcher i sanden och en himla massa kul!

Så fort vi kom hit sprang vi ner till stranden och lade oss och solade i cirka 2 timmar, tänke även bada men tappade lusten då det blåste en del. Fast vattnet här i köpingsvik slår de flesta svenska badställen ! helt klart.

Tänkte snart traska upp till affären och köpa lite nödvändigheter som juice, pålägg m.m och även en massa god frukt. Jag är ruskigt sugen på melon, jordgubbar och annat gott ! Får se vad det blir.

I veckan hoppas jag på soligt väder så man kan ligga i solen och ha det härligt! Annars hade jag oxå tänkt att ta tag i min träning och springa varannan dag. Plus cykla in till Borgholm för en del shopping ;)

får se när nästa uppdatering blir!
SMACK /jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0