kvällsmys på orust

Nu ligger jag här ensam i husvagnen, mamma och pappa är hos några grannar så jag ligger här och hör regnet smattra på taket och lyssnar på musik. Kvällen har vi ägnat åt att kolla på andra halvan av "Million dollar baby" som vi började se på igår kväll. gud så sorglig den var i slutet där, blev helt tårögd..fy vad hemskt. Tänk om något sådant skulle hända någon man känner, det kan ju faktiskt hända. inte på grund av bocning kanske men..i vilket fall, för er som inte fattar vad jag snackar om och bara tycker att jag yrar råder jag er att se filmen, den är bra!

Efter filmen behövde vi rycka upp oss lite så vi dukade upp med en massa goda té smaker och kex,solros bröd och skorpor. Där satt jag, hanna, jenny, mickan och lillewille och mös. Och Alvin såklart, jennys hund :)

Nu ska jag ta och mysa ner mig i min säng och så småningom sova, för imorgon ska det bli bra väder, hoppas ! Då blir det solning :)

en stor godnatt puss / Jess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0