på Orust/vindön & Smögen!

Nu är jag uppe på orust och campar. Igår var jag hemma och sov hos älsklingen sedan åkte jag upp hit på eftermiddagen efter att linda slutat jobbet.

Idag bestämde vi oss för att ta en biltur till smögen vilket tar cirka 1 timme härifrån. Det var jag, pappa, mamma, linda, moa, william, jenny, susanne, niclas, anette, peter, hanna, patrik, sara och självklart lilla Alvin. Alltså ett stort gäng! :)
Vi var iväg i 6 timmar totalt med resan inräknad. Vi tog färjan över, och jag blev så nervös med tanke på olyckan mellan de 2 färgorna från visby.
Det var jätte mysigt i alla fall och det var mycket folk. Solen sken emellan molnen och det var ganska varmt faktiskt. Alla åt självklart smögensallad/baguetter men jag äter inte det (skäms haha) så jag gick och köpte kyckling wok med teriyaki sås :) gott det med!
Gud så många fina och dyra båtar det låg där idag! Blir så avundsjuk när jag ser lyx yatcherna, vill också ha en fin båt att ligga och sola på och resa med under sommaren.
bild från google

Nu har jag just varit ute och sprungit i 40 minuter, känns skönt! Pappa står och grillar hemmagjorda hamburgare så snart blir det lite mat.. :)

Tänkte ladda upp några bilder från dagen, ska fixa det senare ikväll ;)

SMACK / Jess

Kommentarer
Postat av: Britta

Låter som att du åt på wookie dookie! Det gjorde vi också i alla fall :)

2009-07-25 @ 20:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0