regn & shopping!

Regnet & rusket fortsätter att hänga här över oss på öland (som överallt i sverige just nu ungefär..?) Vilket gör mig ganska så deppig :( Fast å andra sidan har man ju en bra anledning att gå i affärer, vilket vi gjort idag. i nästan 5 timmar. Vi började med att åka till Färgestadens köpcentrum där jag köpte 2 par spetstrosor ( 1 par rosa, 1 par olivgröna) och ett par bikinitrosor och en jätte söt morgonrocks"klänning" i grå velour med luva och volang, cute! Sedan åkte vi över bron till fastlandssidan, till Kalmar och kollade på Stadium, Media markt, city gross och åt en lunch på BK.

Nu ligger vi i husvagnen och kollar på tv och myser med regnet smattrandes på taket. Senare ikväll ska vi grilla kött till middag och göra en god sallad. Vi tjejer har även planerat en liten "spakväll" med ansikts mask, fransfärgning & hårfärgning (vilket innebär att jag ska slinga dem) Och jag har planer på att om det slutar regna ska jag kanske gå ut och springa igen, om det hinns med.

Har varit borta i 6 dagar nu och börjar sakna några där hemma..vet inte hur länge vi blir kvar här, det beror på vädret men kommer kanske hem på torsdag och åker iväg på fredag igen till orust. We will see..

SMACK / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0