stan, igen..

Igår sov älsklingen här och han kom med en spray-doft från Gucci, flora. hur gulligt var inte det då? :) Den luktar jätte gott. Tack så mycket jonas! <3
          

När vi väl ätit frukost imorse så cyklade jag iväg till bussen och mötte upp Linda inne i stan. blev lite shopping idag igen, fast mest för henne. Tror seriöst att jag varit i stan 4-5 dagar denna veckan..knasigt. (a) Jag köpte i alla fall ett linne som liknar precis Nolitas, som kostar ca. 2400:- !


Bild på mitt linne kommer senare, fast det ser i stort sett likadant ut. Ni vet säkert alla vilket de är för varannan tjej i gbg har det, men det kan inte hjälpas. de e snyggt!

Nu ska jag slita mig från soffan & min té-kopp för att börja göra mig iordning och bestämma vad jag ska ha på mig ikväll för klockan 7 ska jag vara hos anna och fira hennes födelsedag :)

Smack / Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0