tjenare!

Ingen i göteborg har väll missat klass 1 varningarna från SMHI för skyfall?
Nu sitter jag i alla fall i bilen på väg dit. Åkte över ölandsbron för bara en liten stund sedan.
Vi har åkt i snart 1 timme (det var köer som vanligt här på öland) och har cirka 5- 5,5 timmar kvar att åka.
När jag kommer hem väntar syrran på mig med fajitas, muums!

Har varit mysigt att vara på öland nu i 6 nätter. Har varit här emellan åt på somrarna sedan jag varit liten så det är kul att komma tillbaka ibland. Det är en trevlig ö & borgholm en fin stad.

När jag kommer hem ska jag träffa jonas, äntligen! & jag hoppas på att få träffa britta också, innan hon åker till grekland den lilla grisen ;D nä men du får ha det så himla skööönt där gumman! :)


väderkvarnar, en vanlig syn på öland!

SMACK / Jess

Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig gumman <3 !! ses snart :D

2009-07-23 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0